6. bierze REBEL
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.rebel
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Chwyć byka za rogi!
Wybierz, odkryj, zagraj! 6. bierze to niezwykle prosta, a jednocześnie maksymalnie wciągająca gra karciana, w której staramy się pozbyć z ręki wszystkich byczych głów. Na samym początku otrzymujemy po 10 kart, które następnie zagrywamy w 1 z 4 rzędów. Pamiętaj jednak, że nazwa gry nie jest przypadkowa: ten, kto dołoży 6. kartę do rzędu, musi go zebrać, a każdy byk na zebranej karcie oznacza niechciane punkty karne!
Na czym to polega?
W każdej rundzie wszyscy wybierają po 1 karcie z ręki i kładą ją zakrytą przed sobą na stole. Karty są odkrywane, gdy wszyscy dokonają wyboru.
Gracz, który zagrał kartę o najniższej wartości, dodaje ją na koniec 1 z 4 rzędów. Następną dodaje gracz, który zagrał kartę o drugiej najniższej wartości, i tak dalej aż wszystkie zagrane karty zostaną dodane do rzędów. Przy dokładaniu obowiązują 2 zasady:
- Wartości kart w każdym z rzędów muszą zawsze rosnąć od lewej do prawej.
- Karta musi być zawsze dodana do rzędu, który kończy się kartą o najbliższej niższej wartości.
Wszystko idzie gładko, dopóki możemy dołożyć kartę do 1 z 4 rzędów. Problemy zaczynają się, gdy rząd jest pełny albo zagramy kartę, która nigdzie nie pasuje. W obu tych przypadkach musimy wziąć karty ze stołu i dodać je do swojego stosu byków.
Gra kończy się, gdy któryś z uczestników zgromadzi na swoich kartach 66 byków. Zwycięża ten, kto ma ich najmniej!
Zawartość:
- 104 karty,
- instrukcja.